Direct contact en ondersteuning
Heb je vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Ons team is op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur via telefoon, chat en WhatsApp. Onze deskundige medewerkers staan klaar om jou te helpen met al jouw vragen over zorgverzekeringen.
Jaarlijkse zorgcampagne
Eind november, na de bekendmaking van de nieuwe premies door de landelijke verzekeraars, starten wij onze jaarlijkse zorgcampagne. In deze periode schrijven wij al onze relaties aan voor hun zorgverzekering. Wij helpen vervolgens om deze verzekering te herzien of een nieuwe verzekering af te sluiten. Dit kan zowel digitaal als op ons kantoor.
Proactieve informatievoorziening
Minimaal één keer per jaar informeren wij al onze verzekerden proactief over belangrijke wijzigingen en ontwikkelingen in de zorgverzekeringen. Dit doen we digitaal of telefonisch, zodat jij altijd goed geïnformeerd blijft. Daarnaast staan er op onze website meerdere artikelen onder het kopje ''nieuws'' en op deze speciale zorgpagina natuurlijk. Ook houden we je op de hoogte via onze nieuwsbrief!